Semester Akhir Semester 10

:Bismillahirahmanirrahim::

hmm.. lama sudah tak update blog...

lemau tahap dewa

Saat ini saya mula rasa malas untuk ke kerja, malas untuk siapkan thesis, terasa macam nak berhenti dari segalanya...

Apa khabar iman?
Apa khabar momentum research?

Selepas naik dari hari raya saya sedikit down dengan apa yang berlaku, di tambah dengan urusan kerja yang banyak menuntut kerahan tenaga (kerja diluar kawasan ofis, sangat memenatkan sebab sebab perjalanan)

Bulan 8 saya gagal untuk mencuri masa membuat thesis, hujung minggu saya banyak berehat sebab kepenatan.

Tetapi...

Allah hadirkan seseorang di bulan tersebut..

dan "dia" buat saya sangat bersemangat semula untuk kembali teruskan perjuangan..

Alhamdulillah saya mula mendapat rentak masa..

penulisan thesis mula bergerak kembali...

Jangan Putus ASA



Comments

Popular Posts