Akhirnya ku lepaskan

Apa Khabar? 
Sangat lama tak singgah sini... Ya, petanda bagus sebab kiranya emosi dan resah galau jiwa ini membaik. 
.
Banyak episod ghosting dan datang semula yang pada ku jika perempuan lain sudah nampak ianya red flags. 
.
Cinta itukan buta. Aku lebih sanggup bertahan-pujuk diri dalam tangis malam sendiri.
.
Lantas akhirnya hari ini, terus ku buat kata putus. Masing-masing bebas untuk kenal atau terima pasangan lain masing-masing. If we are meant to be, nothing will stop it. 
.
Lantas, dengan hati sangat berat aku lepaskan dia dari hati ini sepenuhnya. Jika satu masa yang ditakdirkan dia untuk ku, pandai-pandailah dia cari dan settle down.
.
Kami masih communicate just as friend. Biar rasa itu pelan-pelan hilang. Biar aku tak mengharap menggunung lagi. Penat bawa beban jiwa ini.
.
KepadaMu aku berserah dan kepadaMu aku Kembali.
.
My sister did give an opinion, she said.. you deserved lelaki yg betul2 sayangkan you more than you love him.
.
Semua perempuan nakkan lelaki begitu, but? Where are you dear? Lama saya tunggu 😭 macam2 saya cari, end up jumpa yang salah 😭😭😭😭
.
Sokay, I am strong, will be..again... Bismillah.

Comments

Popular Posts