Tahun Kedua Semester Keempat

Cepat sungguh masa berlalu...alhamdulillah...semester ini saya mulakan dengan penyertaan dalam MIExpo.

Seterusnya? target saya yang berikutnya akan lebih fokus kepada penghasilan markalah berimpak faktor tinggi.

Saya perlu menyambung eksperimentasi saya dan dapatkan keputusan untuk dianalisa.

Tarikh akhir penghantaran markalah adalah pada 15 oktober. Saya sasarkan dalam semester ini untuk selesaikan satu research objektif dan dua markalah untuk dua eksperimen.

Hadiah untuk diri sendiri
Sebagai hadiah kepada diri saya, 5 hingga 7 oktober saya akan balil bercuti ke melaka bersama ibu dan ayah ^^

Mengemas rumah melaka :)
Kembali semula ke upm dan fokus menulis jurnal. Minggu hadapan all out untuk eksperimen :)

Tiada masa untuk berlengah ...

Comments

Popular Posts