Balik dari Melaka

Alhamdulillah. Hari ini bermula semula saya kembali fokus kepada kajian saya di UPM. Saya bercuti empat hari berkhidmat untuk ibu dan ayah diMelaka.Haha..bukan pergi berehat sebaliknya mengeas rumah, trim pokok dan basuh langsir yang sudah setahun bergantung.

Minggu depan cuti raya aidiladha.Hmm..cuti lagi. Insyaallah.saya perlu speed dan teratur dalam urusan.Dua minggu ini saya fokuskan skop tugasan pada penyeleaaian eksperimentasi objektif pertama.Mengikut jadual tugasan, bulan ini saya harus fokuskan kepada eksperimentasi objektif kedua.Ya, sedikit terlari dari jadual asal..saya perlu laraskan kembali tugasan saya..

Selepas menyusun atur tugasan selari dengan waktu yang ada, teryata ruang masa saya sangat padat. Saya perlu menyambung tugsan dikolej sebelah malamnya. Hmmm... semalam saya cuba berjaga selepas balek dari fakulti, namun keletihan mengatasi segalanya...saya tertewas lantas terlena...saya perly lakukan sesuatu bagi mengembalikan semula kecergasan diri saya :)

Comments

Popular Posts