Looking for a new port


Kebelakangan ni port yg slalu buat keje tu internet dia dah mula tak boleh guna.
Ada website yg tak takleh bukak dan dan ganggu semua apa yg dirancang.

Ada port baru yg dekat dengan ofis. Cuma jauh pula nk ulang alik rumah. Dulu lagi best ada co working space untuk buat kerja. Tapi tempat tu dah tutup sebab terlalu murah dan tak tak ramai guna. Jadi tak berbaloi untuk mereka dan mungkin rugi.

Solution kes semalam, kunci kete ada kunci spare. Sekarang tengah fighthing untuk out from the bed. Siap2 keluar.
Apa pun nk kena paksa diri pegi jugak port. Siapkan keje. Hari ni tak boleh terbazir macam tu je.

Rasanya aku tau kenapa aku sedih.
Sebab aku rasa sunyi dan jurnal aku tak siap2.
Pernah rasa macam ni masa nk siapkan thesis.
Dan aku akan menangis.
Tapi dulu aku kuat ada Dia Maha Satu di hati.. tapi sekarang... Entahlah susah nk luahkan... Yang pasti aku tak sama macam dulu...

Comments

Popular Posts