Puisi bahasa hati

Hari ini beransur kebah sedikit, perlu perkemaskan beberapa perkara. Sempat jengah https://syairqalbi.wordpress.com
#syairqalbi mengintai diri.
.
Saya suka berpuisi, bermadah. Sebab ia satu cara tuk kita luahkan apa yang dirasa dengan untai kata yang indah dan pabila dibaca dan dihayati akan terasa dihati
.
Itu saya yang dahulu.
.
Saya rindu diri saya yang dahulu.
.
Saya kira, saya boleh jadi lebih baik dari saya yang dahulu. Ah! banyak sahaja perkara yang ingin di muhasabahkan dan diambil tindakkan.
.
Moga terus kuat.
.
Laman tersebut sy sudah tidak access. Sebab ada satu fasa saya matikan terus semua laman blog saya untuk fokus serius siapkan phd saya.
.
Moga saya kuat.
.
Saya rindu, saya yang dahulu... Aku yang dahulu "Mawar Berduri"... Tegas dalam jinaknya merpati... Allahu...begitulah masa, keadaan dan suasana dan Allah yang membolak balikkan hati...
.
"Tsabit qulubana illa dinn..ya robbi"
.
Ketika cintaNya memanggil-manggil..jangan ditunggu2..sambutlah walau disebalik pelukanNya terdapat bilah belati tajam...

Comments

Popular Posts