Perlu FOKUS

" Along ... :( "

Saya mesej mengadu pada along.

"nape umi?"

"Tadi jumpa ayahanda ... :( banyak lagi umi perlu baiki thesis umi, problem statement dan LR tak cukup cantek tulis... macam jauh lagi je along umi ni :( ... scary "

" haaa.. scary... tak pe umi.. umi perlu fokus "

Along memberikan kata-kata semangat.

FOKUS

Ya saya akui, saya sendiri tak puas hati dengan penulisan draft thesis saya. Gaya penulisan yang seperti terburu-buru. Tidak padat dan kurang umph!

Ayahanda prof ada kongsikan beberapa cerita motivasi dari pengalaman beliau sendiri dan pengalaman sahabat beliau. Kedua-duanya memberi suntikan motivasi. Cumanya saya ada sedikit rasa kurang yakin untuk dapat siapkan thesis ini dalam tempoh yang ada.

Allahuakhbar!

Selesai berjumpa ayahanda prof, terus saya ke lab dan merangka semula To Do List.

Saya harus terus usahakan.

Yakin! Allah ada!

Comments

Popular Posts